אולם אירועים בתל אביב
כאשר אתם נמצאים לפני חגיגת אירוע בתל אביב, בין אם מדובר בחתונה, אירוע מצווה, בריתות או אירועים עסקיים, בחירת האולם כמו שצריך חשובה מאד להצלחת האירוע הלכה למעשה. על מנת להשכיל לבחור את האולם כהלכה, גיבשנו לכם מספר כללי אצבע שמומלץ מאד לקרוא בטרם ניגשים למהלך.
ידיעת כמות האורחים מראש חשובה מאד!
אל תשכחו שהאולם מוגבל במקום, ולא בכל מצב ניתן להזמין 1,000 אורחים ולהגיד לעצמכם שיהיה בסדר. לא יהיה בסדר אם לא תבררו מבעוד מועד לכמה אנשים האולם מיועד. זה הנתון הראשון שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בכלל בודקים משהו אחר. ייתכן כי מאד תאהבו תפאורה מסוימת של איזשהו אולם, ואז יתחוור לכם שאתם לא יכולים לחגוג שם כי אתם יוזמים אירוע גדול, והוא מיועד רק לאכלוס אירועים קטנים.
בירור סוג האולם, ותנאי ההתקשרות עם מפעיליו!
ישנן כמה עסקאות שאתם יכולים לעשות עם בעלי אולמות. עסקה אחת, שהיא גם הפופולרית ביותר, היא לקחת אולם בו עובדת חברת הפקות. ככה, אתם מרוויחים גם שכירות-אולם וגם חברת בוטיק שתעבוד בשבילכם ותפיק עבורכם את האירוע. עסקה אחרת גורסת שהאולם הוא לשכירות בלבד, ואין חברת הפקות. ישנם אולמות אשר היתרון שלהם מגולם בגודל ובמיקום בלבד: שאר הנושאים ההפקתיים מוטלים עליכם. כאשר אתם נכנסים לעסקה כזו, המחיר שתשלמו בדרך כלל יהיה זול יותר מזה של אולם בו עובדת חברת הפקות, אבל כדאי להוסיף מעט השקעה על חברת השכרת ציוד על מנת שהציוד שתקבלו לאירוע יהיה איכותי, וגם על מנת לקבל ממנה מספר עצות מעשיות בתחום ההפקה. עוד עסקה יכולה להיות עם אולמות המתמחים בדוכנים ותערוכות, בדרך כלל בליווי חברות המספקות את אותם דוכנים לכבוד האירוע שלכם.
טיפים להוצאת האירוע אל הפועל!
תשלחו הזמנות למי שאתם מבקשים שיהיה נוכח באירוע שלכם. שלחו לכל אורח מפה או קוד QR לסריקה ב- WAZE או את שניהם יחדיו. מומלץ, בימים האחרונים הפנויים שלכם לפני האירוע לדבר עם האורחים שלכם בהתכתבות על האירוע, לשלוח פרסומים ותזכירים על מנת לעורר אותם לקראת הגעה. בדרך זו אתם מבטיחים שהאירוע שלכם לא יישכח, וגם אתם מגרים את סקרנותם האינטלקטואלית של האורחים שידרבנו את עצמם עוד יותר לרצות ולהגיע.
|